Post by clixisoswerhui on Feb 20, 2022 5:57:16 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ The Catapult 2 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ The Catapult 2 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijaa enemmän pisteitä ▞▞▞
▞▞▞ The Catapult 2 2022 version ▞▞▞
Ennen päivitystä se oli hauska peli. Liian monimutkainen ja vaikeampi olla rento hauskaa, kuten se oli ennen. Lakkaa korjaamasta sitä, mikä ei ollut rikki.
Hyvä... Olen pelannut tasolla 90, mutta tasoja ei ole enää ...Olen jo päivittänyt pelin ..mitä minun pitäisi tehdä. Näytön alareunassa on kyltti, että ...en voi muodostaa yhteyttä Internetiin ..Kun olen.Yhdistän jo wifi-verkkoon .... vastaa oikein
The Catapult 2 Actie yuxs
mahtava peli. vain hieno peli. jopa grindy, katso vain mainos (espiecally kun saat 1k) ja saat paljon rahaa. myös, voinko tehdä ehdotuksen? tässä on minun: ehkä tehdä kaksoistykki luultavasti. tavallaan kuin kaksoiskatapultti, mutta sen sijaan ampuu kahdesti (kuten yksi sitten kaksi, ei kerralla) ja on hieman kalliimpi kuin tykki. Ota myös ehdotukseni vastaan, triple kill on kirjoitettu väärin nimellä triple kill. korjaa pls
Saa veren pumppaamaan. Hieno peli. 10/10
Tämä peli on hauska, mutta Google Play Games -tililleni se antaa minulle jatkuvasti nuolia ballitstalle, mutta koska ballista on melko heikko, en käytä sitä, vaikka luulin sen olevan tehokkaampi. Voit myös lisätä palautuspainikkeen, jossa saat saman summan kultaa, jonka maksoit tuotteesta. Hyvä peli btw
Tämä on ensimmäinen peli, joka pitää minut kiinnostuneena ja haluan pelata enemmän. Äänitehosteet ovat mahtavia, joten vihollisen tappaminen on niin tyydyttävää. Erittäin haastavaa ja hauskaa päivittää aseitasi ja varusteitasi. Hieno peli, ja nyt se lisää tankkivaihtoehdon.
Väärää mainontaa. Pelissä on napautus tästä nähdäksesi mainoksen tuplapisteistä. Suurimman osan ajasta tämä positio ei tuplaa pisteitäsi. He mieluummin maksat todellista rahaa päästäksesi eteenpäin pelissä. Ahneita valehtelijoita. Poistetaan.
Todella hauskaa ja täysin tottumuksia muodostavaa... enkä edes pidä tällaisista peleistä! Antaisin 5 tähteä, mutta mainokset ovat kohtuuttomia ja syövät dataa kuin sika steroideja.
Uusi päivitys on MAHTAVA! Ennen pelasin ja lopetin. Olin kyllästynyt. Sitten mieheni kertoi minulle uudesta päivityksestä ja nyt en voi jättää sitä käsistäni! Hienoa työtä säiliön kanssa! Toivon, että joidenkin asioiden avaaminen ei olisi niin korkea, mutta se on tällä hetkellä ainoa valitukseni. ☺️👏👏👏👊👍👍👍🤟👏👏👏😆 P.s. (Miksi toistat ärsyttävästi itseäsi kutsumalla sitä "RETOPELIKSI"?)
Rakastin tätä peliä ja ostin mainoksettoman version ja olen päässyt pitkälle pelissä, mutta puhelimeni hajosi ja sain uuden puhelimen ja peli on edelleen tallessa ja se on yhdistetty samaan Google-tiliini ja kaikkeen, mutta minulla oli aloittaa alusta alusta, eikä minulla ole mitään peliin ostamistani asioista ja kaikki edistyminen on mennyt ja se sanoo, että toimin kuin en olisi ostanut peliä ja näyttää minulle mainoksia, enkä ole tyytyväinen tähän ongelmaan ja haluan pelini takaisin edistymiseni takaisin ja tavarani, ei mainoksia
hyvä
loistavaa kesäviihdettä..
Melko hauska peli, mutta puomikärryt ovat liian voimakkaita. Niiden tuhoaminen pvp:ssä kestää 1-3 osumaa, ne tulevat nopeasti, maksavat vain 80 (puuta), ja ne tuhoavat linnasi kahdessa osumassa. Suosittelen hinnan korottamista ja/tai niiden aiheuttaman vahingon vähentämistä.
Hyvä konsepti, mutta liian vaikea jatkaa, jos et osta kultaa
Koukuttava👌
Pidän tästä pelistä, mutta ohjaimet ovat ylösalaisin ja kultaa on myös vaikea saada
En voi ylittää päivää 2. joka kerta kun yritän, kolmas kaveri ampuu suoraan katapulttiini. päivitykset ovat 2000 ja saan vain 17 dollaria per yritys, joten on mahdotonta varaa kilpeen suojellakseni itseäni. En arvosta, että minun on toistettava täsmälleen sama prosessi yli 100 kertaa, jotta minulla olisi varaa edetä pelissä.
Kuinka tehdä mahtava peli HUONO...lisää vain lisää mainoksia! Te ette vain ymmärrä, ihmiset LOPETA pelaamasta peliäsi, mitä enemmän mainoksia pakotat meidät katsomaan, äläkä ajattele vain kukkaroitasi. Vain 3 tähteä, mainokset veivät 2 muuta
Peli on hauska, mutta kehittäjät ovat ahneita, eivät pääse tasolle 20, päivityskustannukset ovat tuhansia ja saat penniäkään pelin jälkeen, joten sinun on pelattava päivästä toiseen yhden päivityksen vuoksi.
Voitko palauttaa tallennuksen edistymisominaisuuden takaisin? Automaattisen tallennuksen edistyminen ei ole hyvä. Se ei tallenna kolikon yksityiskohtia.
Tämä peli on hyvä pienille lapsille, koska se rentouttaa ja se on viihdyttävää 🎮🎮 Mutta haluan sanoa vain, että mobiilipelien pelaamisesta huolimatta pelaa ulkona terveysongelmien takia. Joten en halua pelata enempää pelejä puhelimilla. Tämä vahingoittaa silmiäsi ja aivoasi. Se vaikuttaa myös mentaliteettitasollemme aiheuttaa laiskautta ja vaikuttaa elämäntapaasi. Älä vietä paljon aikaasi puhelimissa, koska se satuttaa vanhempiesi tunteita. Kunnioita vanhempiasi.
Super ajanottopeli
Hyvä peli tason 1 60. vaiheeseen asti, sen jälkeen käyttäjällä ei ole tehokkaita aseita ja on lähes mahdotonta voittaa, ennen kuin yrität 100 kertaa. Ihannetapauksessa vaikea saavuttaa seuraavalla tasolla, ei tason yksi puolivälissä. Parin yrityksen jälkeen voitin, mutta menetin kiinnostukseni, koska käyttäjällä ei ole tehokkaita aseita, vain ponnistelujen hukkaa huonoa pelitarinaa vastaan (toiminnallinen) ja toivotan itsellesi onnea.
Parempi kuin ensimmäinen, ERITTÄIN täynnä mainoksia! niin paljon, ettei sitä kannata pelata ollenkaan. Ymmärrän joitakin mainosilmoituksia, mutta näyttää siltä, että he yrittävät ansaita rahaa joko maksamalla 1,99 dollaria, jotta et katso niitä, tai saattamalla sinut 30 sekunnin kurjuuteen melkein jokaisen pelin jälkeen. sen naurettavaa älä lataa.
Asensin arvostelujen perusteella...ennen kuin ehdin edes opetella päivittämään ja nostamaan tasoa, joutuin jo viiteen eri mainokseen.... ei ole aikani arvoinen...poistettu.
Se on hyvä peli, mutta asiat ovat liian kalliita ja myös viholliset ovat aivan liian vahvoja, tykit ovat aivan liian vastustavia
カタパルト2 アクション sfam
Ok
Tarvitsee lisää tasoja, jotka eivät ole täsmälleen samoja, ja vihollisia tai aseita perustelemaan, kuinka kauan sinun täytyy jauhaa saadaksesi periaatteessa mitä tahansa. Teki suuren virheen, kun he lukitsivat pvp-tilan.
Kun päivität linnaa ja katapulttia koko tasolle, ohjaimet ovat liian huonoja. Vastustajaa ei voi tavoitella. jos tähtäät lyödäksesi vastustajaa, kivi putoaa sinne. Et voi lyödä vastustajaa. Jotkin paneelit eivät piilota liikaa bugeja, sinun on suljettava ja käynnistettävä peli uudelleen.
Katapult 2 Action hac
Liikaa mainoksia. Se on ärsyttävää.
Paljon hauskaa ja haastavaa
Todella siisti peli, MUTTA... on yksi ärsyttävä asia, kun haluat "tuplata kolikot" tuhlaamalla 30 sekuntia elämästäsi ja katsoa sponsoroitua lisäystä (mikä on ok, osa sopimusta), mutta sitten lisäys saa jumissa muutama sekunti ennen loppua, kun sinulla ei ole muuta vaihtoehtoa kuin peruuttaa video ja menettää pisteitä, lopussa katsoit pirun lisäyksen, mutta et saanut kolikoita. se tapahtui minulle useita kertoja ikään kuin se olisi tarkoituksella. korjaa se, niin saat puuttuvat tähdet Päivitys: ongelma on ratkaistu.
Ensimmäisestä johtuen tiedän jo, että siitä tulee erinomainen peli. Mutta siinä on useita virheitä, kuten olet varma, että olet kuullut. Se on jäätynyt minuun pari kertaa. Tähtäys heikkenee silloin tällöin, samoin kuin itse katapultti. Joskus se ampuu kauas tai tuskin ollenkaan. En poista asennusta, koska tiedän, että se on hienoa, kun se korjataan. Kiitos mahtavista peleistä. 👌👌
Tämä peli on luultavasti yksi suosikkimobiilipeleistäni, ei kannata voittaa, en ole koskaan käyttänyt penniäkään tähän peliin, siinä on vähän mainoksia, ne julkaisevat upeita päivityksiä, uusi Tank Mode on hämmästyttävä, ja kehittäjät itse asiassa kuunnella mitä yhteisö haluaa, kuten kun he lisäsivät energiajärjestelmän, jossa voit pelata vain niin paljon ja sitten odottaa sen latautumista, ihmiset eivät pitäneet tästä ominaisuudesta, joten he poistivat sen. Tämä peli saa 10/10 ja suosittelen kokeilemaan sitä
Peli on hyvä, rakastan sitä todella, mutta se ei anna sinun voittaa, ellet katso jokaista lisäystä saadaksesi kultaa 😁
Joskus puhelimen uudelleenkäynnistyksen yhteydessä pääsen sisään ja pelaan peliä, mutta jos suljen sen, en pääse takaisin sisään. 99 % ajasta peli käynnistyy aloitusnäyttöön ja kaatuu välittömästi. Toistuvasti. Samsung galaxy s9+
Olen pelannut tätä peliä lähes vuoden, joten on erittäin vaikeaa pelata yhtä peliä läpi vuoden, vaikka saamme tämän pelin valmiiksi, mutta pelin kehittäjät eivät saa palkintoa tai arvostusta, mutta kehittäjät kysyvät luokitusta tarpeensa vuoksi (raha tai mainos ), mutta peli, joka pelasi vilpittömästi mitään palkintoa ja arvostusta Vihaan peliyhteiskuntaa
Ensimmäiset 19 tasoa ovat mahtavia ja hauskoja upeiden animaatioiden kera, mutta sitten siitä tulee lähes välittömästi täysin mahdotonta ja erittäin tylsää ilman, että kulutat omaisuuksia päivityksiin
Hämmästyttävä ja mahtava peli, jota pelasin tänään hämmästyttävä cratote Sinun on parannettava ihmisen ja todellisen rakenteen muutosta....
Galaxy Invaders Attack - Alien Shooter Παιχνίδια arcade cntt
彈射器 2 動作 juo
pelaa tätä peliä useita vuosia sitten ja sitä oli ennen hauska pelata, mutta nyt siellä on niin paljon mainoksia ja sinun on ostettava kaikki nyt, pelaaminen ei vain ole hauskaa, poistamme sen liian huonosti minulla oli hyvä peli siellä
Ensimmäisestä pidin todella paljon. tämä ei anna tarpeeksi aikaa keskittyä ja ampua.. viholliset tulevat liian nopeasti ja katapultti on hidas.
Anna sille 2 tähteä, koska se on melko hyvä, kunnes pääset päivälle 60, ja sitten tuli mahdottomaksi ohittaa yhtä hyökkääjää. Mikään aseiden/suojauksen yhdistelmä ei toiminut. Joten jäi vain jumiin pelaamaan samana päivänä uudestaan ja uudestaan. Ymmärrän, että haluat tehdä siitä haastavaa, mutta jos edistyminen on mahdotonta, se ei ole ajan tai vaivan arvoista. Outoa, koska menetetty pelaaja on - oletan - menettänyt tuloja? Ei siis hyvä liikepäätös minun ajattelutavalleni.
Annan vain yhden tähden, jos tuot vanhan version loputtomasta tilasta, niin annan 5 tähden, mutta peli on upea ja loputon on niin tylsää, joten nollaa loputon tila
Vau, jopa 4 minuutin jälkeen lopetin, poistin ja tunsin, että se oli TAPA toistaa.. Parempaa onnea ensi kerralla 👍
En aio katsoa 30 sekunnin mainosta, kun minulla on vain 3 tai 4 minuuttia aikaa pelata kerrallaan. Tiedän, että kehittäjät tarvitsevat rahaa, mutta näillä monilla mainoksilla he näyttävät olevan ahneita. Ei aikani arvoinen. Poistettu mainoksen puolivälistä ensimmäisten 30 sekunnin aikana.
Vaihdoin puhelimeni ja menetin kaiken edistymiseni. Joku bugi...
Se oli hämmästyttävä peli viimeiseen päivitykseen asti, tarkoitan, kuinka minun pitäisi saada rahaa tässä uudessa infinity-tilassa. Ole hyvä ja palauta vanha.
Pelikokemus on hyvä, mutta liian paljon mainoksia ilmestyy aina, kun siirrymme seuraavalle tasolle tai haluamme edes palata kotiin. Tuotteet ovat myös kalliita!